19 Kasım 2009 Perşembe

Kendimle ilgili en ufak bir fikrim yok!


Gerçekten yok
Nedenini bilmediğim bir şekilde herşeye inancımı kaybettim.Halbuki ne güzel kızdım, umudum hiç bitmez, herşeye inanır bir güzel de olmayan, olmayacak şeylerin hayalini kurardım ki parmaklarınızı yerdiniz.
Sonra bir inanç kaybına uğradım, herşeyi bilip asla doğrusunu yapmak için harekete geçmemek inançsızlığımı kırbaçladı.
Harekete geçmenin hayalini kurmaya başladım artık, bu da hayal dünyamı baltaladı.
Arkadaşlarıma inancım kalmadı, bir gün herhangi birşeyi başaracağımı gene asla düşünmüyorum.
Bir yalnızlık ve başarısızlık sindi üstüme kurtulamıyorum.
Üstüne birde şu hayatta tek hakkım olduğunu bilip, onu da böyle ziyan ettiğim için kızgınlığım hat safhada.
Geçsin diye bekliyorum bu halet i ruhiye,ölmeme yakın bir zamanda geçerse tabi daha sevinirim.
Hayatta yaptığım hiçbirşeyden pişman değilimcileri kıskanıyorum keza hayatta yaptığım herşeyden pişmanım.
İmdat!!

Hiç yorum yok: