20 Nisan 2009 Pazartesi

Barceloonaa!!


Şimdi şöyleki,
Zedamla aşıkız bu filme.Tabi ben aşkın içini boşaltan bir insan olarak ne kadar ciddiye alınırım bilmem!Neyse efendim ama film aramıza bir karakedi soktu.Anne babalı 5. gösterimizde Penélope ve Scarlett yüzünden ayrı gayrı düştük.Diyorum ki Penélope varken, Scarlett nedir zedam.Israrla üstüme saldırmalar, şu çirkini koruma bana demeler ve bilumum çirkinlikler.Zedamın da içine girdi bu kötü kız.Bu renkteki bir hayatı-renk derken bildiğiniz film rengidir,threesome durumları değildir.- düşlerken şu renksiz kız bizi mahfetti. İşte benim hayat tercihleriminde böyle yanlış olduğunu, dolayısıyla mutsuz olduğumu falan konuştuk-mutlu zeda:)-. Daha sonra dedikki soralım, bizi beğenmeyen, sevgili olmaya değer bulmayan, telefonlarımıza cevap vermeyen, her sarhoş olduklarında kapımızda yatıp kendilerini küçük düşüren kısaca bize madonna kadınları muamelesi yapan tüm yanlış tercih erkeklerimize.
Soru : Penélope mi Scarlett mi?
Birinci dereceden akraba olmayanların yorumları muhakkak silinecektir ama siz gene de cevaplayın!
Ben oyumu kullanıp Penélope 'ye bir tik koyuyorum.Tik.

4 yorum:

gazozdanprensesdegilim. dedi ki...

bizimde kendimizi küçük düşürdüüğümüz erkeklerde ankete dahil olabilirler:)

gazozdanprensesdegilim. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

seni seçerim ben

Unknown dedi ki...

üzgünüm ama scarlett çünkü penelope fazla çekingen bence