8 Nisan 2009 Çarşamba

Nasıl Mal Oldum?

Şımarıklığımın kurbanı oldum.Artık sana aşık oldum dediğim kimse bana inanmayacak, çünkü o kadar çok olmadığım insanlara söyledim ki, gerçek aşkım arada bi yerde kaynadı gitti...Ki belki oda çok severdi beni, ki belki sadece bi geçmişimiz olduğumuz için değil, nasıl olursam olayım ne olduğumu görmek için birlikte olurduk.Hep hayalini kurduğum gibi hem aşık hem sevgili olurduk.Artık "sana aşık oldum" diyemeyeceğim, çünkü gerçeğine hakkım kalmadı.Uzaktan izleyerek, dolaylı yollardan sorarak sevgilisiyle neler yaptığını öğrenip" nee evleniorlar mı,e zaten ilk aşkı değil miydi,ay ne güzel" deyip yaramı kanatacağım.
Şaka iyi bir şey değil,çok yapınca güvenilmez oluyorsunuz, gerçekten aşık olduğunuz çocukla anca kumar masalarında görüşüyorsunuz..
Nasıl üzgünüm:(

Hiç yorum yok: