13 Nisan 2009 Pazartesi

Nasıl mest oldum?



Şimdi Sabri' ciğim-bu sabriciğim bildiğiniz bir aşağılama sıfatıdır-

Sakızköylü manita için gs plakalı bmw lerle burgazımın sokaklarında cirit atmaya benzemiyor top oynamak.Üstelik hem iyi topçu değilsin hemde malsın::)Bu mal buraya uymadı ama çok içten gelerek söyledim:)Neyse efendim şu maçtan sonra yorumlar nasıl olur diyordum, pek bekletmediler sağolsunlar geldi yorumlar.

Bize tezgah kurup şampiyoluğun dışına ittiler!!!

Kim nası ve ne sebeple?

Benim hatırladığım tezgah bir Samsun maçında kalmış idi halbuki.
Karakterli,sağ duyulu oyuncuları Ayhan olan bir takım, en kötüsünü haketmiştir o ayrı fakat o sarı tüylü lugano!!
Ne mal adam yaa?
Hmm bide Fener in kimdi sağduyu sahibi oyuncusu?
kim kim?
Roberto Carlos mu??
Bir tek ben eğlenmedim inşallah.
Beşiktaşlıda olmadım, doğdum sayın seyirciler!!


:)

2 yorum:

kahvekupasıpiçiolamazmıyım dedi ki...

mesttt oldummm!!!! :)

gazozdanprensesdegilim. dedi ki...

şahane oldum valla bende:)